Friday, September 9, 2011

Ceritera Raya Part 2

Salam Syawal kawan-kawan. =)



Ok seperti yang dijanjikan, cerita raya part 2 kembali bersiaran. hehehe.



Raya keempat iaitu hari Jumaat, aku dengan semua adik-beradik hubby bertolak ke Alor Setar, Kedah (rumah akak hubby) memandangkan dia sekarang ni tengah berpantang bersalin anak ketiga. dalam masa yang sama nak pergi ke majlis kahwin adik kepada abang ipar aku yang kebetulan dapat orang sana gak.



So ni antara gambar-gambar yang ada muka aku. wahahaha.




Sebelum keluar rumah wajib bergambar dulu. tetiba nampak aku dengan hubby macam tak kawan je kan. huhu.






Gambar lagi. nilah family besar hubby aku. daripada adik-beradik, ipar-duai dan anak-anak sedara. meriah!






Eh, apsal tetiba jadi malam plak ni? hehehe. sebenarnya gambar ni duk kat atas sekali. ni masa malam pernikahan. tak pasal-pasal kena jadi tukang angkat hantaran.






Posing dengan adik ipar.







Di rumah pengantin pompuan. masa ni tengah tunggu Tok Kadi sampai. nampak tak hubby aku yang tercegat tu? baju rock tetiba pakai songkok. apakah?







Mana Tok Kadi ni woi. pengantin dah tak sabar dah tu. haihhh!








Akhirnya selamat sudah. Tahniah!







Sesi autograf. eh! tandatangan sijil nikah. hehe.








Ok, ni masa bersanding keesokan harinya. majlis diadakan di dewan orang ramai.








Duk melayan anak buah yang dah kelaparan.







Hubby pun sibuk melayan anak buah. tah apa yang dikelentong agaknya.







Masa ni pengantin tengah di-tepung-tawar. dalam hati tertanya-tanya bilalah boleh makan. lapar dah ni. hehe.








Ipar-duai ku.








Muka tak puas hati je kan. yela, lapar!








Ok, sesi bergambar terakhir lepas makan pastu balik ke rumah. tido!




Itu jelah cerita masa raya kelima aku di Kedah. esoknya ada 1 lagi event besar yang nak diselitkan dalam blog aku ni. tak cerita kang ada plak yang kecik hati. hehehe. siap ada tragedi lagi. nak tau? macam biasalah tungguuuuuuu. =)




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat