Wednesday, July 27, 2011

Lembab tahap siput sedut!

Salam. morning kawan-kawan. ;)



Hari ni agak takde keje. biasalah dah dekat-dekat bulan pose ni program pun makin slow. dalam bulan pose nanti lagilah slow. masa tulah
boleh berehat-rehat dan lebih fokus pada sesi. tapi bergantung pada keadaan gakla. bila buat sesi kena guna banyak air liur. time bulan pose mana leh banyak cakap. kang kering tekak. haus. nasib baik dah tua. kalo budak lagi confirm masuk bilik air teguk air paip. tapi aku tak. aku baik. (-_-")



Bila dah takde keje ni mulalah cari keje yang bukan-bu
kan nak isi masa lapang. sebagai contoh download game. eh, tapi tu bukan keje yang bukan-bukan. tu keje yang bagus. daripada duduk sembang-sembang kat kedai kopi sambil mengumpat jiran sebelah rumah. maka aku teruskan keje mendownload game.



Aktiviti bermoral ni bermula jam 8 pagi tadi. tapi nak share satu cerita. sekarang jam dah pukul 9.30 pagi. masih mendownload 1 game yang tak habis-habis dari tadi. nak kata beratnya macam pelakon Enot tak juga rasanya. sebab Enot guna kilogram. game ni guna megabite. memang jauh ketingg
alan. mula-mula tadi dia tulis kat bawah tu 2 hours remaining. hmmm tak mengapa. masih boleh bersabar.



TAPIIII!!!!!





Kamu nampak tak apa yang aku nampak?



Tak nampak???






Haa sekarang nampak tak?



Nampaknya aku harus menunggu sehingga hari esok untuk mendownload 1 game. tu pun kalo berjaya lah. nangis! adakah ianya disebabkan oleh line internet yang lembab macam siput sedut? atau berpunca daripada laptop aku yang sudah sampai umurnya untuk bersara dan dicampak ke dalam sungai? kajian harus dijalankan.



Maka dengan itu, aktiviti bermoral iaitu mendownload game telah pun dibatalkan atas sebab-sebab siput itu tadi. aktiviti berfaedah lain perlu difikirkan untuk mengelakkan dari membuang masa. masa itu emas! emas itu mak saya punya feveret!



Sekian!



1 comment:

  1. wah2 kita punya background ladybed tu sama la...mcm sehati..sejiwa lak...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat