Friday, May 6, 2011
BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011
Tak sabar tunggu rumah idaman siap
Tak sabarnya!
Tak sabar nak tunggu rumah idaman siap. agak-agak bilalah tu agaknya ek? kalau ikut perancangan maybe tahun depan siap. tapi tu planning jelah. yang betul-betul tak pasti lagi. tak sabarnya!
Hari tu kat rumah mertua tetiba ternampak Majalah Anjung Seri bulan Mei 2011. cepat je tangan me mencapainya. belek punya belek terus terjatuh cinta dengan design sebuah rumah ni. memang sangat-sangat menepati citarasa me. yang penting konsepnya hitam putih. nampak sangat elegan dan moden.
Bila tunjuk kat hubby pun dia suka. nasib baiklah tu majalah orang. kalau majalah sendiri dah lama me koyakkan pastu frame, gantung kat rumah. hahahah. punyelah excited.
Balik ni kang me nak pegi cari majalah tu kat kedai. harap masih ada lagilah. manelah tau ada rezeki nanti bila rumah dah siap, tunjuk je gambar tu kat interior designer. biar diorang yang buat. wahhhh dah mula terbayang-bayang suasana dalam rumah tu nanti. hahahaha. tak senonoh sungguh.
Bagi yang kat luar tu, yang selalu asik pening nak ubah design perabot dalam rumah, boleh rujuk kat Majalah Anjung Seri. gerenti sebulan sekali leh ubah posisi perabot dalam rumah tu.
Sebenarnya me sejak kecik lagi dah selalu sangat baca Majalah Anjung Seri ni. sebab mak dengan ayah minat sangat. bila dah besar terus lupa. sekarang dah hidup berumahtangga, benda tu jadi keutamaan. pasni nak melanggan terus majalah ni. senang dan menjimatkan masa.
Tak sabar nak tunggu rumah idaman siap. agak-agak bilalah tu agaknya ek? kalau ikut perancangan maybe tahun depan siap. tapi tu planning jelah. yang betul-betul tak pasti lagi. tak sabarnya!
Hari tu kat rumah mertua tetiba ternampak Majalah Anjung Seri bulan Mei 2011. cepat je tangan me mencapainya. belek punya belek terus terjatuh cinta dengan design sebuah rumah ni. memang sangat-sangat menepati citarasa me. yang penting konsepnya hitam putih. nampak sangat elegan dan moden.
Bila tunjuk kat hubby pun dia suka. nasib baiklah tu majalah orang. kalau majalah sendiri dah lama me koyakkan pastu frame, gantung kat rumah. hahahah. punyelah excited.
Balik ni kang me nak pegi cari majalah tu kat kedai. harap masih ada lagilah. manelah tau ada rezeki nanti bila rumah dah siap, tunjuk je gambar tu kat interior designer. biar diorang yang buat. wahhhh dah mula terbayang-bayang suasana dalam rumah tu nanti. hahahaha. tak senonoh sungguh.
Bagi yang kat luar tu, yang selalu asik pening nak ubah design perabot dalam rumah, boleh rujuk kat Majalah Anjung Seri. gerenti sebulan sekali leh ubah posisi perabot dalam rumah tu.
Sebenarnya me sejak kecik lagi dah selalu sangat baca Majalah Anjung Seri ni. sebab mak dengan ayah minat sangat. bila dah besar terus lupa. sekarang dah hidup berumahtangga, benda tu jadi keutamaan. pasni nak melanggan terus majalah ni. senang dan menjimatkan masa.
Tapi hari ni nak cari yang ni dulu... ;)

Lucky number 4848!

Di kala kebosanan ni sempat snap jumlah pelawat yang pernah datang melawat blog kesayangan hamba ni. cantik kan nombor ni?
Ala tak sampai 5000 dah nak kecoh-kecoh, apa barang. hahaha. lantaklah. ada kak esah kisah? walaupun sikit tapi tetap ada kan? me bukanlah macam blogger-blogger lain yang baru je beberapa hari aktifkan blog terus mencanak-canak visitor. lain orang, lain misi dan matlamatnya. ya tak?
Apa-apa pun angka ni dah cukup buat me tersenyum lebar walaupun setiap hari hanya bertambah beberapa angka je. number doesnt matter. yang penting kepuasan me sendiri dalam menulis blog. yang lain, jatuh bawah sekali. ;)
p/s : Kepada kaki nombor ekor, sila jangan buat kerja khurafat tu ye.
Subscribe to:
Posts (Atom)

