Thursday, March 3, 2011

Masalah serius yang melanda diri ini.

Help me! Tolong!



Adoi tension betul bila dilanda masalah ni. rasanya dah lama tak kena camni. kalau tak silap last terjadi masalah ni masa study dulu. tu pun tak la teruk sangat. masih boleh bertahan lagi. tapi kali ni?


Tak taulah kat mana silapnya. rasanya aku dah buat apa yang patut dibuat. sikit pun takde kompromi bila melibatkan hal ni. tapi tetap ada masalah gak. sakit jiwa dibuatnya bila jadi macam ni. hilang terus mood nak bekerja & buat benda-benda lain. rasa nak marah 24 jam.



Nak bercakap banyak pun takde mood. lebih banyak mendiamkan diri. sunyi sepi. arrrggghhhh! sangat tak suka ok! baik-baik dah hilang migrain, terus datang balik. bila dah jadi camni, nak makan pun takde selera. hidanglah makanan sedap-sedap depan mata. hmmm pandang sebelah mata je. silap-silap tak pandang langsung. amik bau je. huhu.


Tak taulah bila keadaan akan pulih seperti sediakala. tak sabar rasanya nak hilangkan masalah ni. tapi bila? dah cukup bersedia ke? tak takut ke dengan sebarang kemungkinan yang akan berlaku? dah lupa ke dengan kejadian beberapa tahun lepas? ohhh ngeri!



TAPI! aku dah tak tahan lagi! petang ni jugak aku akan setelkan semua masalah ni! biarlah ape pun yang terjadi! aku takkan menoleh ke belakang lagi! petang ni jugak aku akan jumpa dia! siapa?



DOKTOR GIGI! ;(



3 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat