Monday, September 27, 2010

~ Bola punya pasal! ~



Waahhh. hari ni lambat plak hapdet belog. maklum le busy bebenor dari pagi tadi. ni pun baru je pas blog-walking umah jiran-jiran. adoi pening!




Ohh, aku nak cite skit pasal kejadian kelmarin. ye, Sabtu malam Ahad. malam tu ade pasar malam kat area Benta. dekat gakla ngan umah aku. dari sehari sebelum lagi incek hubby dah janji nak jalan-jalan pastu makan luar. note : kitorang jarang ek makan luar. slalu tapau jek.




Aku ape lagik. berkobar-kobar la. bukan senang tau nak ajak mamat tu makan kat luar. ade je alasan tak munasabah die. balik-balik tapau makan depan TV kat umah. boring tau!




Nak dijadikan cite ni ber-ending sedih, sebelum pegi tu boleh plak incek hubby terrbukak channel sukan. elok plak team faveret die baru nak stat main. alah, team chelshit tu la. mase tu die dah mula buat muka seposen. bajet aku nak kesian pastu ingat aku nak cakap, " Takpela, kita cancel je makan luar." wahhh banyak canteeekkk.





* Team ape tah ni.



Aku dah baik punye cekak pinggang kat pintu. die masih lagi tak off TV. siren bunyi baru nak kelam-kabut. nyampah! pastu bawak keje kemain laju. cuma die tak pasang hazard lights je. kalo tak, kompom orang ingat aku nak bersalin.




Pas dah pusing-pusing kat pasar malam, ingatkan nak pegi makan. rupenye die menonong balik umah. mase tu muncung aku ko jangan cakapla. sebak dada ai. nak nangis ku tahan-tahan! tahla tetibe sensitip plak aku malam tu. patutla tadi kat pasar malam incek hubby beli makan siap-siap. huh!




Disebabkan bola punye pasal, sanggup mungkir janji. aku ni dahla excited sebab dah lama tak makan kat luar. time bercinta dulu jangan diamik kire la. tak aci gitu. sampai ke sudah aku majuk. haihhh asik majuk je aku lately ni. apesal tah. bukan sengaja tapi tahla. 




* Uhuk uhuk. miaaaoooowwwww.



Tapi ade 1 benda buat hati aku terubat skit malam tu. team kegemaran incek hubby KALAH!! hahaha. suke bangat! tulah akibatnya kalo mungkir janji. sanggup kecewakan hati bininya ni, last-last merana jiwa. 







Pastu tau lak nak pujuk bininya ni. lenkali janji tak buat lagi. huh! janji lagi? janji tak leh pakai punya. dah takde hati nak makan luar. makan je bola tu. kenyang setahun.








* Dahla sedih tak dapat makan luar, tengok plak cite drama sedih kat TV3. trus meleleh-leleh airmata. uhuk.



2 comments:

  1. haihhh..satu team pulak laki su ngn laki diela nih..
    humm, org laki, kalo bab2 bola tu kemain lagih..hehehe

    ReplyDelete
  2. sue :
    tau takpe...geram jadinye bile sume plan terpaksa cancel semata2 nk tgk team fav die tu...
    last2 kalah...padan muka...heheh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat