Saturday, September 18, 2010

~ Kerja di hari Sabtu memang boring! ~



Waarrrggghhh! bosan gile!




Bila sesekali kena keje hari Sabtu ni alahai. bercinta rasenye. tulah, time raya nak cuti lame. skang kan dah kena ganti balik. Sabtu depan pun same. uhuk. tapi aku dah ade niat murni untuk tak meng-kerja-kan diri Sabtu depan. ;P



* Baby ni pun reti boring.



Hari ni pun bape kerat nau budak skola yang datang. ade la dalam suku daripada 900 orang. ade klas yang langsung takde budaknye. hamboih korang. beraya sampai tak ingat jalan ke skola ye. cikgu-cikgi gak yang bagus sebab komited bangun pepagi nak pegi ngajar.




* Nak kesian kat sape ye? student yang keboringan or lecturer yang memboringkan?



Bile dah tak ramai student, skola pun jadi sunyi. dah macam tak berpenghuni. lagila buat aku boring. biasenye ade gak budak-budak yang duk melepak dalm bilik kaunseling ni. tapi hari ni, haram tak nampak. takde sape nak diajak borak. nak duk bilik guru, macam malas lak. kompom cikgu sume busy. almaklumlah trial SPM minggu depan. tak mau la kaco diorang.




Incek hubby lak hari ni tak keje. wahhh sedang bersenang-lenang la kat umah tu ye. nak je amik MC pagi tadi. tapi setan tak berjaya hasut aku. bunyi alarm, cepat je aku bangun mandi. miahahaha. pastu tengah drive rase nyesal tak amik MC sebab tengah bayangkan incek hubby duk berbungkus lagi atas katil. uhuk.




Dalam entri sebelum ni kan aku ade mention aku kene datang skola sebab Pengetua nak bertukar kan. aku ingatkan hari ni die last. rupenye Isnin depanla. citt!! punyela aku bersemangat nak wish gudbye kat die, kena postpone minggu depan. kalo tau, aku cuti je ari ni.




Isshhh ko ni diela. kenape la malas sangat. bukanla malas cuma tak rajin je. muahahaha. biasela masih dalam mood raye. nilah akibatnye kalo lame nau cuti. semangat keje terbang tah ke mana. nak mencari balik tu adoiyai. makan bulan gakla. melampau tak? hahaha.




Emmm incek hubby cakap nak tukar radio Kenari yang dah rosak tu. nak call die japla tanya dah siap lum. tah-tah tengah membuta lagi. bukan leh caya tu.




* Share skit petua nak bagi rajin keje. ;P


3 comments:

  1. samalah sekolah saya semalam.. satu kelas lapan orang je.. gabung kelas.. senang sikit :)

    ReplyDelete
  2. ramai gak org yg keje arini yer...MDT gak yg sedanng berbahagia dirumah hehehe..

    ReplyDelete
  3. cikgu isza :
    kire ok la 1 kelas ade 8 org...ni ade yg langsung takde org...yg ramainya 1 kelas ade sorang je...cikgu tgk pun geleng pale je...heheh

    MDT :
    ohhh bahagianya MDT...jeles okeh!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat