Tuesday, April 6, 2010

~ SHAUN The Sheep ~


Hai....saya Shaun...yang ramai-ramai kat belakang tu rakan-rakan seperjuangan saya...
Peace !!! (dengan mengembang hidung dan menjojolkan mata)




Mesti ada yang tak pernah tahu kewujudan cerita ni kan...
Actually cerita ni wujud dalam channel kanak-kanak (Astro kartun...tak ingat channel berapa)
Aku tahu tentang cerita ni pun sebab kawan aku (Nid) yang bagitahu masa belajar di UPSI dulu...rupanya dia dah mengikuti cerita ni dari awal lagi...slow betul aku ni... :P
Bagi aku cerita ni tersangatlah lawak...walaupun tanpa suara (yela kambing mana boleh cakap),
aku mampu bergelak ketawa sampai putus nafas...nasib baik tak mati...hehehe...




Lepas tu tiap kali balik ke rumah mak di Kluang, aku mula mewar-warkan tentang cerita ni kepada family aku...bayangkanlah sampai mak aku sendiri tiap hari tunggu cerita ni...hahaha...
betapa kuatnya penangan Shaun ni pada family aku...


Tapi sayangnya cerita ni ditayangkan cuma 15 minit tiap hari...kalau tak salah aku jam 7.00 malam...dan sekarang aku tak pasti sama ada cerita ni masih ditayangkan atau tak...sebab aku tak ambil pakej Astro kartun...mungkin aku akan cuba cari VCD atau DVD di kedai yang berhampiran untuk melepaskan rindu pada Shaun...dan lepas ni juga aku akan cuba mempengaruhi suami aku pula untuk menyukai dan menyayangi Shaun seperti mana aku...




* Dah takde apa sangat nak tulis sampai terkeluar cerita si Shaun ni...


:Pp daaaaaa....

2 comments:

  1. ahahah.. shaun ni memang comel.. mak ko skang admire kat shaun ek..? dulu bukan main lagi minat mawi.. skang dah minat shaun plak.. mak ko ni mmg suka artis2 ni kan.. gud. gud..

    ReplyDelete
  2. shaun.. hahaha.. cite cartoon febret aku nie.. teringat time die pakai spender pink sbb bulu die di cukur untuk dijadikn bulu ibu ayam.. wakakkakaa..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat