Thursday, November 11, 2010

~ Sori sangat-sangat buat korang pening! ~



Ampun
.
.
.
.
.
.
Maaf
.
.
.
.
.
.
Sorry
.
.
.
.
.
.

Sebab selama ni aku tak sengaja terrrbuat korang korang sume pening baca blog aku. serius memang aku tak tau. aku ingat template yang aku guna tu dah cukup cool. rupanya ada yang sampai bosan nak baca entri-entri aku. uhuk!


Eh, tapi aku tak marah pun. malah aku berterima kasih lagi sebab ade yang sudi tegur. rasanya dah lama gak aku guna template ni. template dah tersedia ade dalam template designer. maka aku yang sangatlah lemah IT ni terus meng-apply tanpa rasa bersalah.



Rupanya selama tu gak korang melayan pening pas baca entri aku ek. ngehehe. patutla visitor makin kureng. awatlah tak habaq awai-awai. yela, aku sebagai penulis blog ni, jarangla plak baca tulisan sendiri. tu yang tak perasan tentang masalah ni.



So, sekarang ni aku tak tukar template baru pun. aku just tukar background color. tak taula ok ke tak. kalo masih pening-pening lalat pas melawat blog aku ni, sila bagitau A.S.A.P. ok! apa saja untukmu! ceh! 


Maafin ya dong!



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat