Wednesday, November 3, 2010

~ Dah mencuba tapi masih tak dapat zuriat? ~



Morning sume.



Sori banyak-banyak sebab dah lama menyepikan diri. sibukla yang oi. cuti sekolah nak dekat ni memang banyak keje kena setel. pastu bolehla riang-ria bercuti tanpa fikir pasal keje. tapi boleh ke tak fikir pasal keje? confirm tak boleh. kena fikir untuk taun depan lak. takkan habis!



Oh, aku bukan nak membebel tak tentu hala di pagi hari yang indah ni ye. cuma nak share tips berguna untuk kawan-kawan yang senasib. aku baru je pas blogwalking baca entri baru kawan-kawan. tetiba terjumpa 1 entri yang aku rasa sangat-sangat berguna untuk aku dan yang lain-lain.



Entri ape?




Entri pasal tips-tips untuk mendapatan zuriat. tak salah mencuba kan. banyak rupanya ayat-ayat Al-Quran yang kita boleh amalkan untuk memudahkan mendapat zuriat. kita berusaha, selebihnya Allah yang akan tentukan. yang penting jangan cepat putus asa. sebab bila kita putus asa, bermakna kita juga tak percaya pada rezeki Allah. semua yang berlaku mesti ade hikmahnya.



So, sape-sape yang rasa nak cuba tips-tips tu, bolehla jenguk blog MAMA IZZ



Mana la tau usaha kali ni berjaya kan. korang gak yang beruntung. aku pun nak cuba gak. tips ni mudah dan tak perlu kuarkan duit. cuma perlukan sedikit masa dan kesabaran je. so, ape lagi. pegila jenguk-jenguk.



Thanx MAMA IZZ sebab kongsi tips yang sangat-sangat berguna tu. kalo ade petua lagi, share lagi ek. hehe. sharing is caring katanya.



* Tak pernah putus asa mencuba.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat