Monday, October 4, 2010

~ Happy Birthday in advance my Blog! ~



Assalamualaikum kengkawan.




Wahhh macam lame je tak hapdet belog kan. almaklumlah. minggu lepas busy sesaje. laptop pun tak sempat nak on. dalam pada tangan ligat buat keje, pala otak duk teringat kat belog kesayangan hamba ni. uhuk.



So, minggu ni, belog ini akan mula 'hidup' kembali. get ready ye rakan sekalian alam. ceh, bajet belog ko best sangat sampai orang tunggu-tunggu. hahahaha. ok, berhenti gelak.




Sedar tak sedar rupanya usia belog aku ni nak masuk ke angka 1 tahun. halahai omak. baru setahun jagung rupenye umur die. rase macam baru je jap tadi aku daftar sebagai blogger. ok, tipu di situ. mengikut pengiraan secara manual, 3 hari lagi genapla usia setahun belog aku ni. ni kira advance la wish awal-awal.



* Lapar plak tengok kek ni.



Dalam hampir setahun ni, rupenye tak banyak entri yang aku tulis. tak sampai pun 365 entri. yela, kita kan ade 365 hari setahun. bila dah ditolak hari cuti, hari minggu, hari MC sume, hanya 194 entri je yang aku mampu buat. haihhh kena usaha lagi ni.




Awak-awal dulu memang aku jarang hapdet entri baru. kadang-kadang seminggu sekali je. yela, otak pun tengah blur masa tu. idea tak banyak. lama-lama bila dah dapat rentak, sehari kengkadang sampai 2,3 entri. tapi ade gak mase sehari tu langsung takde idea. tu yang aku mengarut tah ape-ape sebab dah set sehari sekurang-kurangnya 1 entri akan di-publish.




Contoh macam hari ni. bila dah 3,4 hari tak hapdet belog, aku jadi slow balik. mula tercari-cari idea baru nak menulis. taknak la orang bosan bila baca belog aku takde ape-ape yang menarik. aku suka bila orang baca tulisan aku, dan beri maklum balas. aku rasa dihargai. aku tak kisah pasal rating or BE. yang aku nak adalah kepuasan menulis.



* I'm only one year-old!



So, berbalik pada tajuk utama kita. HAPPY BITRHDAY in advance my blog! thanks a lot kepada sume yang membuatkan blog aku 'hidup' selama setahun dan semoga berterusan sampai bila-bila. ada sape-sape nak bagi hadiah pada belog saya? sila hantar ke address saya ye. ;)




* Blog aku hanya satu. tak mungkin ade yang kedua. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat