Wednesday, October 27, 2010

~ Happy Birthday To Me...!! ~






Happy birthday to me...!!



Wahh pejam celik pejam celik dah 16...eh 26 tahun rupenye aku hidup kat dunia ni. uhuk! dah tua. so tak leh nak ngada-ngada lagi ek.



The main point is...nak mintak ape kat incek hubby sempena besday kali ni ek? aci tak kalo mintak gelang kaki emas? dah lama mengidam. 



Kalo Blackberry Torch 9800 camne plak? ade harapan tak? aku rasa memang HARAPAN la die nak bagi. henfon E72 ni pun tak sampai setahun lagi guna. ade hati nak beli baru. baik die beli henfon die sendiri memandangkan henfon die pun dah arwah. uhuk. lagi?



Handbag? dah berkotak. sampai ada yang baru pakai beberapa kali terus masuk stor. jam tangan? dah ada 3 utas. tu pun bergilir pakai. kasut? murah sangat. boleh beli sendiri. bunga? jiwang karat sangat. tak tahan lama. coklat? sehari dah abis. tak bagus untuk kesihatan.



Adoiyai. ape nak mintak ni? ko ni mintak-mintak, kompom dapat ke? muahahaha. tak salah mencuba kan. padahal dalam hati, nangis! 



Emm malasla nak mintak ape-ape. aku cuma berharap sempena pertambahan umur ni, aku diberi kebahagiaan di samping orang-orang yang aku sayang, dimurahkan rezeki, dikurniakan zuriat yang ramai, diberikan ketenangan dan mendapat semangat baru untuk meneruskan kehidupan. itu dah lebih dari cukup untuk aku. aku taknak apa-apa.



Walaupun hanya ucapan dari mulut, itu dah cukup untuk buat aku tersenyum sepanjang hari. terima kasih sume yang mendoakan. semoga kalian juga dirahmati Allah dunia akhirat. aminnnnn.




* Terharu bila incek hubby kejut pukul 12 tengah malam semata-mata nak wish 'Happy Birthday'. thanks a lot sayang!! 




4 comments:

  1. epi besday to uu..
    may Allah bless u n ur family.. =)

    ReplyDelete
  2. hapy besday ye Diela....akak doa kan semoga Diela d panjangkan umo & d murahkan rezeki hendaknya...dan lg 1 moga jodoh
    kalian d panjangkan hingga keakhir hayat kalian....Amin....

    ReplyDelete
  3. nanti buke blog sue ok...
    http://mysuhana.blogspot.com/2010/10/happy-birthday-to.html

    ReplyDelete
  4. leily :
    terima kasih byk2 ye... ;)

    ladyzul :
    tenkiu so much akak...sy doakan akak bahagia selalu...aminnnn... ;)

    sue :
    wahhh terharu la siap wish dlm entri lg...hehe...anyway, thanx a lot ye sue...muah! ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat