Tuesday, October 5, 2010

~ Semuanya serba tak kena ~



Salam.



Hari ni tak ceria macam biasa. banyak betul dugaan yang aku hadapi sekarang ni. lepas satu, satu yang datang. tak tau sape yang patut dipersalahkan. semuanya berbalik kepada diri sendiri. ye, mungkin aku yang bersalah.



Macam-macam perasaan ada dalam diri aku sekarang ni. kecewa, sedih, terkilan, sebak, marah. semuanya perasaan negatif yang mengganggu emosi aku. sekelip mata keceriaan aku diragut. sampai sekarang pun aku masih tertanya-tanya 'apa yang dah berlaku?'




Aku keliru dengan keadaan sekarang. tertanya-tanya apa salah aku? ye, mungkin aku bersalah, tapi takkan terus menyalahkan aku tanpa sebarang bicara? aku perlukan penjelasan. diam bukan jalan penyelesaian.



Kalau diam yang kau minta, maka kau akan dapat. aku akan tutup mulut ini sehingga masanya. biar masa dan keadaan yang tentukan apa yang akan berlaku seterusnya. ini semua adalah takdir. aku redha.



Mungkin juga kau lupa. aku hanya manusia biasa.




* Masih keliru.


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat