Wednesday, October 13, 2010

~ Maaf andai kamu menunggu ~



Salam sume.



 Hahaha. tajuk entri tak boleh blah langsung. bajet ade orang yang ternanti-nanti entri baru ko kan. alaaa layankan jela. tuan empunya belog sudah terlebih mereng sebab banyak nau kije. haihhh.


Serius memang sejak minggu lepas aku agak busy. kalah PM tau. aku menyampah kalo dapat keje last minit. plak tu kena siapkan dalam masa yang singkat. boleh mendatangkan marah tu.



Bila dah camtu, mood aku pun jadi tak menentu. muka stress abis. sampai ramai yang tegur. ahhh!! pedulikan. yang penting keje aku siap. tahla, ade partner tapi macam keje sorang-sorang je. haihh malasla nak menambahkan ke-tidak-sedapan mood ni.


Oh ye, Jumaat sampai Ahad ni aku akan ke UiTM Puncak Alam. ada program yang melibatkan student aku kat sana. so aku kena jadi guru pengiring. malas betul la. nasib baikla UiTM Puncak Alam tu best. kalo tak, memang aku tala ke orang lain.



Incek hubby la tempat aku merungut penatla, stressla, letihla, bosanla. sampai aku rasa die pun dah bosan kot dengar aku merungut. hahaha. tapi incek hubby selalu pujuk aku dengan bagi kata-kata semangat. die cakap bile lagi aku nak belajar sume ni. aku kan orang baru. so kena kumpul pengalaman sebanyak mungkin. betul gak kan?


So, aku think positive di situ. kurangkan merungut. tapi keje jalan. biarla orang nak cakap ape pun, yang penting kita dah jalankan tanggungjawab kita.



Minggu depan sampai la ke cuti skola jadual aku memang dah full. macam-macam program kena buat. letih wooo. aku tengok kalender yang penuh dengan contengan tu pun rasa nak muntah. plak tu memikirkan nak buat report lagi. wekkkkkk!!! ngeri!!!


Aku baru berhajat nak naikkan berat badan lagi. tapi nampaknya tak menjadi la. memang aku tetap makan even stress tapi makan time stress takkan buat ko jadi gemuk. makin kurus ade la. dah macam bela antu raya plak. hahaha. sian incek hubby dapat wife yang tak sedap nak dipeluk. huhu.



Eh, tadi rasa macam nak taip entri ringkas je. tetiba jadi macam panjang la plak. haihh kena stop ni. masa itu emas. sekarang saya kena berkejar ke pejabat pula. ayuhhh!!!



* Kalo esok takde entri baru kena tunggu minggu depan plak la ek. daaaa. ;)



4 comments:

  1. mmg menanti2 pon kemunculan entri baru..heheh

    ReplyDelete
  2. yeayeaaa...diela dh menjelma...hahahaa

    ReplyDelete
  3. thanx ye sume...terharu ade gak org tunggu entri baru belog ni...huhu...lap u all lah!! muaaahhhh!!
    (",)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat