Thursday, June 24, 2010

~ Blog Make-Over ~

Hai kawan-kawan...





Hari ni bukak-bukak je belog, macam biase aku terus blogwalking. especially belog-belog yang memang aku follow. syok bace pasal orang. tak kenal pun leh jadi macam kenal rapat je. hehe.





Pastu macam sebelum-sebelum ni gak, aku cari website untuk cantikkan belog aku yang tah-hape-hape ni. tiap ari memang ade je benda baru yang aku tambah or ubah. aku tak taula kalo kamu kamu sume pening kepala bila tengok belog aku ni. hehe. harap-harap tak la ye. paham-paham jela kami budak baru belajar.





Oh, nak cite pasal malam tadi sikit. aku ade mention tak yang malam tadi aku tido sorang? sebab incek hubby ber-camping baik punye dengan budak-budak pengakap. tapi kul 10 malam camtu incek hubby balik umah jap tengok-tengok bini dia ni kot-kot kene culik ke ape ke. haha. manja-manja jap sambil tengok bola Slovenia vs England. dalam kul 12 gitu incek hubby pegi balik tempat camping die tu. tak jauh pun. dalam 5-10 minit je drive. time tu aku dah mamai nak tido. memang aku suh die teman sampai aku tido pun. cett apeda penakut. ;P





Incek hubby camping sampai hari Sabtu. Sabtu tu plak aku ada lawatan ke KLCC dengan budak-budak skola. naik bas. haihhh laki bini bz memanjang. nasib takde anak lagi. kalo tak sian anak aku asik kene tinggal je. pastu sian gak kat babysitter sebab weekend pun kene jaga anak aku. hehe. 





Eh, aku nak sambung make-over belog aku ni. nak bagi korang lagi pening. haha. sabo jela ek layan kerenah tak senonoh aku ni. nanti kalo dah siap aku post entri baru.






Babai.  ;)



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat