Friday, June 25, 2010

~ Hepi besday ABANG ~

Hai and good morning kawan-kawan...




Pagi ni a bit hepi sebab today is incek hubby nye besday. malam semalam lagi aku dah wish even jam blum pun kul 12 tengah malam. kekeke. sebab mata dah ngantuk nye pasal, dalam 11 lebih gitu aku nyanyi lagu besday kat dia dengan sore yang agak ke laut. haha. 




Pastu leh plak incek hubby buat-buat terkezut. siap tanya aku lagi ye ke esok besday dia. haihh nyanyuk ke orang tua ni. pas dia tengok date kat handphone baru caye. pastu tanya lak mane hadiahnye.





Aku sengih je. aku cakap hadiahnya kasih sayang yang tak berbelah bagi dari aku. hahaha. poyos kan? memang aku ingat nak belikan something untuk incek hubby pengarang jantung aku tu. malas nak fikir banyak-banyak, aku pun tanya direct je dia nak ape.




Dia balas,
"Abang rasa nak tukar wallet la."




Wallet je ke? cehh soalan. sebenarnya ade cite di sebalik wallet incek hubby tu. wallet tu kire baru gak lagi. cumenye dia jadi buruk sebab aku lupe nak kuarkan dari suar time basuh suar tu. haa hamik ko. dengan sume kad dalam tu lunyai termasuk i/c. i/c tu sampai nak terbelah dua. hehe. puasla aku kene bebel dengan incek hubby. aikk salah die gak apsal bukak suar tak cek dulu. kalo ade pencurik dah lame kene tibai tau. yang aku plak dengan selambe je campak dalam mesin basuh. pagi-pagi dia puas cari kat mane wallet die. aku tergerak hati nak cek dalam suar die yang baru pas basuh tu. lencun ko. hahaha. aku pun sidaila duit-duit yang basah tu. name card org sume hancur. 





Tu cite time baru je pas kawin kalo tak silap aku. yela time tu masih belum biase lagi jadi wife kan. pas dari tu tiap kali aku nak basuh baju aku make sure sume kocek kosong. tapi kadang-kadang terlupe gak. tau2 mesin tengah gerak, kelentung kelentang dalam tu. skali bukak bertabur duit syiling. haha. jahanam mesin mak.






Kire ok la wallet tu incek hubby pakai sampai ke hari ni even dah sedikit lunyai. so lehla nanti aku belikan wallet untuk dia. ingat nak beli Renoma nye. aku penah tengok sebelum ni. nampak cantik. tapi korang tau-tau jela mane ade kedai Renoma or yang seangkatan dengannya kat Lipis ni. nak taknak kene pegi KL gakla. 






Oh ye. sok kan aku bawak budak untuk pegi lawatan ke KLCC. lehla menyopping skali kan. hmmm right timing. tapi incek hubby aku ni cerewet skit. memang jarang la pilihan kitorang ni same. die suke, aku tak suke. aku suke, die tak suke. tapi awal-awal incek hubby dah cakap kalo nak beli pegi dengan dia. dia nak pilih sendiri. hamboih. demand nampak. camne la nak wat surprise camtu kan. aku takut ape yang aku beli tak menepati selera die. korang jangan ingat bile dah kawin ni sume korang tau. tak taula laki korang camne. tapi laki aku camnila. aku sendiri tak paham selera die. 






Dah dah. membebel je aku ni dari tadi. kalo la laptop ni leh cakap agaknye bingit tinge korang ek. haha. ok see u alls next entry kay.




* Tetiba rasa nak tukar purse gak. ngeh ngeh ngeh.



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat