Monday, June 21, 2010

~ Hepi 2nd Anniversary ~

Hai again...




Actually aku dah lama nak masukkan entri ni tapi sebab terkena time cuti skola kan. so tu yang terlajak sampai 2 minggu. entri pasal apa? tu yang kat tajuk tu. haaa korang tak tau kan yang our marriage dah masuk ke tahun yang kedua. pejam celik pejam celik dah 2 tahun. aku rasa macam baru semalam je bersanding. haha. perasan gila. serius kitorang masih dalam mood honeymoon lagi. rasa syok je. 





Sebelum tu lupa nak mention. anniversary kitorang 7 Jun 2010. dah setting awal-awal dulu kawin time cuti skola. so tiap tahun mesti celebrate time cuti. kan best tu. hehe. tapi tahun ni kitorang takde la celebrate gila-gila. sebab hari sejarah tu kitorang dalam kete on the way nak balik ke Kluang. incek hubby wish dalam kete,



"Hepi Anniversary yang kedua sayang. Thanx sebab bertahan jadi wife abang selama 2 tahun."



Simple but sweet and so touching. seriously aku bukan jenis yang suka mintak-mintak. kalo dia bagi, aku amik. kalo tak, aku tak kisah. aku rasa dengan wishes camtu pun boleh buat aku angau and tersenyum sampai malam. u know why? sebab orang laki ni bukan suka sangat nak luahkan perasaan dia tu. mahal gila. so bila sesekali diorang luahkan, korang akan rasa syoooookkk sangat. kan? kan? haaa yang dah kawin mesti setuju dengan aku.




Maybe sebab tula kot incek hubby belikan aku macam-macam a week after that. actually barang-barang yang dia belikan tu pun bukan aku yang beria-ia nak. memang incek hubby dah tau apa yang aku suka. macam sandal tu memang dah lama aku cakap nak beli. nak yang jenis comfort. that's why hari tu dia ajak gak aku pegi pilih. nak beli Hush Puppies tapi sume pattern lama. so lastly ter-ber-kenan dengan Scholl. yang penting selesa. aku tau mesti korang cakap "eleh, kata tak suka mintak-mintak, tapi sekali beli yang mahal terus." meh aku cite sikit. sebelum ni aku suka beli kasut or sandal jenis macam kat Vincci camtu. tapi sume tak tahan lama. pastu buat kaki aku sakit. so incek hubby yang ajar aku pakai sandal jenis comfort camtu. mahal tapi tahan lama. tak gitu? so harap jangan salah menilai aku ye. ;P




Ok, berbalik cite pasal anniversary aku tu. eh takde apa sebenarnya nak cite. hehe. sebab time tu sampai Kluang je dah malam. incek hubby kalo pas drive terus melepek. penat katanya. haih. sebelum beli kete baru mengeluh penat drive manual. bila dah beli kete auto, mengeluh gak. abis nak camno? naik kapal terbang? hehe. sedap je kan aku kutuk. aku baru drive dari Lipis ke Jengka yang dalam 2 jam tu je pun dah monyok je muka. apa lagila ke Kluang yang makan masa dekat 6 jam tu. huh. patah pinggang. 




Cuma anniversary kali ni kami dah mula memikirkan untuk tambah ahli keluarga. ceceh. blushing. yela umur pun makin meningkat kan. nak tunggu apa lagi. so we all kena buat sesuatu la. sesuatu tu apa? jeng jeng jeng. hahaha. no lah. sekarang ni kena aim untuk ada anak plakla. dah puas kot honeymoon berdua 2 tahun. rasa sunyi gak bila takde baby. tapi kadang-kadang terfikir gak 'dah ready ke aku'? korang doa-doakan la ek. mana tau mulut masing-masing masin. tahun depan korang dapatla anak buah. hehe. aminnnn.




* Anak takde tapi nama dah ada. heh. ;P




 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat