Monday, June 21, 2010

~ Template serabut ~

Hai...




Ni entri ketiga aku untuk hari ni. haha. nampak sangat kemaruk kan? ada aku kisah?




Takdela aku saja je nak membebel pasal template belog aku ni. sebelum ni gatal sangat tangan main setting je. last-last sekarang ni aku tak reti nak tukar balik. dah jadi serabut gila belog aku ni. siap ada belon-belon plak kat background. kekeke. dulu bajet comel la. sekarang tak leh hilang plak. 




Tapi aku harap kamu kamu sume tak berpinar mata la ek bila baca belog aku ni. anggap jela belon-belon tu sekadar menceriakan suasana. hahaha. tahla takde sifu yang sudi nak ajar aku buat belog cantik-cantik. ni sume hasil usaha aku meng-explore sendiri. tu yang jadi serabut tu. haha.
Bila dah godeh-godeh pun masih tak leh gak, fed-up la jadinya. lantak dia la nak serabut pun. janji aku leh hapdet dengan jayanya. hehe. tah ada orang baca ke tak belog aku ni agaknya. layankan jelaaaaa. ;P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat