Thursday, June 24, 2010

~ Need some ideas. plsssss ~

Hai again...




Nak mintak tolong sikitla pada pembaca-pembaca belog aku ni. tak susah pun pertolongan ni. just nak idea je dari kamu kamu sume.




Alkisahnya sok 'big day' incek hubby yang ke 28 tahun. dah tua kan? hehe. tapi muka stitull nampak macam budak tingkatan 2. haha. oh ok, jadinya aku nak korang share sikitla idea hadiah ape aku nak bagi kat dia esok. harga tak penting. yang penting sentimental value tu. pastu benda tu dia berguna pada dia untuk jangka masa panjang. bukan dapat hari ni, sok abis. macam coklat ke kek ke. tapi kek memang nak belila. 





Ok, aku listkan apa barang yang aku dah pernah bagi kat dia kay. termasuk barang yang aku bagi bukan time besday dia.



1. Perfume
2. Baju (T-Shirt & Kemeja)
3. Tie
4. Sport Shoes
5. Handphone
6. Jam


 
Ada lagi rasenye tapi aku tak ingat. huihh banyak rupenye aku dah melabur kat die. kalo cari orang lain gak aku tak taula. wajib dituntut tu. haha. 





So tulah antaranya. benda-benda basic sume aku rasa dah penah bagi. especially baju. sampai die pun cakap pasni taknak baju lagi dah. hamboih leh plak pilih ek. sukati aku la. haha. 





Hope kamu kamu sume pembaca yang budiman, kongsi-kongsila pengalaman korang dgn aku. sume pandangan akan diterima dan dipertimbangkan. tapi biarla yang realistik ek. jangan macam member aku sorang tu. ade ke patut di-suggest-nye bagi kete. kalo depan mata dah lame kene tamparan wanita aku ni. haha. 




*Nak buat surprise tapi selalu tak jadi. hehe.
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat