Tuesday, June 22, 2010

~ Orang lain buat, dia pun nak buat jugak ~

Hai...



Eh korang jangan gelak tau tengok hit counter aku tu baru je seciput. sebab aku baru letak. bajet kalo dah lame letak dah cecah puluh ribu la. haha pigi dah. 




Sebenarnye dah lame gak aku nak letak benda-alah tu. tapi asik lupe je. tadi baru teringat. kire aku ni dah ketinggalan zaman la ek. orang lain belog masing-masing berlip-lap-lip-lap segala bagai. aku? hareeemmmm.




Tapi at least aku sentiasa hapdet belog aku dari semasa ke semasa kan. takla kusam berhabuk je. pastu tiap hari aku akan belajar something new untuk belog aku. haah tu yang sampai setting template sampai jadi serabut camtu. gatal sangat tangan. bajet handal sangat. huhu. 




Takpe takpe. slowly belajar. lama-lama nanti okla kot. macam belog abg ben ni. dia cakap dia baru je aktif dalam dunia blogger ni dalam 5 bulan. tapi fan die dah mencanak-canak. kalo korang tengok belog dia simple je. tapi banyak sangat info yang best-best. errr ni bukan bodek ek abg ben. hehe. ikhlas ni. 



So kesimpulan yang aku boleh buat, rupa tu tak penting. yang penting adalah isinya. rupa tu hanya sebagai attraction untuk tarik minat orang supaya baca belog kita. tapi kalo rupa je meghelip segala bagai, tapi isi sume duk mengutuk mengata orang tak guna gak. 




* Belog aku tak cantik? ade aku kisah???



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat