Tuesday, May 18, 2010

~ Jeleskah Aku? ~

Hahaha...tajuk entri macam pelik kan...



Aku jeles dengan apa...??



Incek hubby dingorat awek lain...??? Tidak...
Jiran sebelah rumah beli kete besar...??? Tidak...
Cikgu skola pakai gelang emas baru...??? Pun tidak...



Hehe...



Takdela...aku macam agak sedikit jeleslah tengok belog orang lain yang canggih manggih tu...sekarang ni aku suka menjelajah belog orang lain...syok plak baca kisah diorang...tapi bila tengok belog diorang yang berkelip sana sini segala bagai, tetiba aku rasa macam
kecikkkk sangat...tetiba aku rasa macam aku ni buta IT plak...hahaha...maybe sebab perangai aku yang memang sejak azali agak malas nak meng'explore' benda alah macam ni...bila dah jadi macam ni barulah nak nyesal... :P





Tapi kan...bila aku baca kat belog BEN ASHAARI, dia pun rupanya baru je lagi ada belog...dalam 7 bulan...tapi dia dah kumpul beribu riban fan...maybe sebab dia memang dah mahir untuk menggodeh website or belg, so tak lah susah bagi dia...aku ni plak masih lagi merangkak ke hulu ke hilir tak tau ke mana hala...aku rasa aku kena bergurula... untuk dapatkan belog yang cantekkkk dan disukai ramai...heeeeee :)




Tapi...ada ke yang sudi nak jadi cikgu aku ni...??? help me...!!! :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat