Thursday, May 27, 2010

~ Jom pegi kursus ~

Hai again...




Hari ni pagi-pagi lagi dah dapat surat kena pegi kursus IKBN kat Temerloh. sebenarnya surat tu dah diminitkan atas nama kaunselor sorang lagi. tapi disebabkan dia ada komitmen lain (kena anta anak pegi sekolah), so dia minta aku ganti tempat dia. sebelum terima aku tanya-tanya dulu member kaunselor yang lain. tanya diorang pegi ke tak. bila dah confirm, aku pun setuju. lagipun aku paham tanggungjawab kaunselor tu. anak dia plak tengah exam. tak sampai hati nak tolak.




Kursus ni selama 3 hari. dari 31 mei sampai 2 jun. kiranya isnin depanla. pengangkutan dan makan minum sume disediakan. aku bawak diri je. hehe. ada banyak sebab aku suka pegi kursus ni. antaranya,



1. cari pengalaman.
2. boleh masuk dalam LADAP. 3 hari jadi 3 kali. kan jimat tu. ;)
3. boleh jalan-jalan jumpa kawan baru.
4. release tension dari masalah kat sekolah.
5. dll.



Yang paling aku suka yang no.4 tu. hehe. tapi ada gak yang tak bestnya pegi kursus ni. sebab berjauhan dengan incek hubby. waaaaa sedih. :( tapi incek hubby pun selalu gak tinggal aku. tanggungjawab kan. ala 3 hari je. bukan 3 bulan. mak aihh 3 bulan? gile ko. meroyan mak nanti. hehe.




Kiranya nanti aku keje 2 hari jela. khamis ngan jumaat. pastu cuti sekolah 2 minggu. yiiihaaaaa. best best. so this weekend aku nak spent time gila-gila dengan incek hubby. sebelum ni gila gak. cuma kali ni moreeee gila. hahaha. aku dah gila. so korang korang sume jangan kaco ekkk. pastu jangan berangan nak jumpa post baru aku time weekend. it's FAMILY TIME. hikhik. aku akan topup balik time weekdays ok. ;)





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat