Monday, May 10, 2010

~ Second is Better than Nothing ~

Malam semalam orang semua mesti tengah excited nak tengok final game EPL kan...lebih-lebih lagi game Man Utd vs Stoke City ngan Chelshit vs Wigan...aku plak takde perasaan langsung...sebab penat sangat baru sampai dari Kluang...lagi satu sebab, rasa memang Man Utd takde harapan nak rampas takhta...so perasaan aku pun biasa-biasa jela...




Tapi...aku sepakat dengan incek hubby nak tidur depan tv...kat tingkat bawahlah...dah beberapa kali gakla kita orang tidur bawah sebab kat bilik panas sangat...berpeluh-peluh nak tidur...yelah cuaca tengah panas kan sekarang...




Incek hubby memang nak tengok bola...tak pastilah dia boleh tengok sampai habis ke tak sebab mata dah layu semacam je...aku awal-awal dah surrender...game baru 5 minit aku dah melayang tah ke mana...aku tesedar bila Chelshit score 1st goal...dalam mamai pun sempat lagi aku kutuk...hehehe...pastu tidur balik...second time terjaga bila Man Utd score...dalam mamai aku cakap apa tah dengan incek hubby pastu tidur balik...tah apa-apa je kan aku ni...macam ngigau pun ada gak...tapi incek hubby tak layan pun...heheh...




Pagi-pagi tadi masa drive pergi kerja macam biasa lah aku dengar berita kat Radio Era...nak tau keputusan bola malam tadi...sebab kalau tanya incek hubby mesti dia kelentong nye...tau dah...bila dengar Chelshit membelasah Wigan 8-0, aku keciwa...sengalnye Wigan...dengan Chelshit pun tak boleh menang ke...bukan kuat sangat pun....ngeeeee... :P
apa-apa pun aku tetap hepi gaklah sebab Man Utd pun menang 4-0 dengan Stoke City...beza pun 1 mata je dengan Chelshit...so takdelah fight sangat kan...lagipun Man Utd dah 4 kali berturut-turut pegang title tu...so apa ada hal kali ni bagi chance kat team lain plak...heheh...ayat penyedap hati...




Anyway, aku bukanlah fanatik sangat macam sesetengah orang yang emo bila team fav kalah...aku biasa-biasa saja...aku tetap yakin Man Utd akan kembali untuk musim seterusnya...dun worilahhhh... :)





* Entri ini untuk fan Man Utd je...heheh...tapi kalau dah terbaca takpe... :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat