Wednesday, May 19, 2010

~ Pagi Yang Nyaman ~

Hai....




Pagi ni cuaca syok je...syok kalau tidur lah...gelap, mendung macam nak hujan...tapi tak taulah akan hujan ke tak nanti...cuaca sekarang ni tak menentu kan...macam nak hujan tapi tak pun...harap-harap hari ni hujanlah selebat-lebatnya...bagi alam sejuk sikit... :)




Minggu ni budak-budak start exam...so program kaunseling kurang sikitlah buat sementara waktu ni...secara tak langsung aku pun rilek sikitlah...heeee...bolehlah buat kerja-kerja yang terbengkalai macam laporan program etc....




Malam tadi aku dapat mesej dari kakak aku kat Kluang...dia bagitahu yang dia akan di'operate' untuk buang cyst Rabu depan kat Hospital Sultanah Aminah...sekarang dia tengah pregnant 3 bulan...cyst tu dah makin besar so dokter suggest untuk buang sebab takut effect pada baby...tapi operation ni pun berisiko untuk gugur...aku harap semuanya selamat nanti...amin...sebab kakak aku dah lama nak tambah baby...yang sulung pun dah 3 tahun lebih...aku je yang tah bilalah...(sabar)




Semalam jugak, aku dan incek hubby berbincang pasal nak beli rumah sendiri...yela, kalau dikira-kira macam agak membazirlah menyewa...kalau rumah sendiri ni even bulan-bulan bayar mahal tapi dah jadi hak kita...so nak men'decorate' pun bersemangat je...kalau rumah orang ni kureng sikit...hehe...




So bila dah buat kira-kira, kitorang macam dah bersepakatlah (selalunya tak sama pendapat) untuk beli Semi-D 1 tingkat...tak sangguplah aku nak naik turun tangga...tangga buatkan aku jadi malas...hahaha...boleh gitu...?? rumah yang kitorang nak beli ni pun belum naik lagi...maybe tahun 2012 nanti baru boleh duduk...so sementara tu bolehlah kumpul duit sikit...tak sabar plak nak duduk rumah sendiri...hehe...lama lagi wehhhh.... :P




* Tengok luar jap...emmm masih tak hujan lagi...silap-silap ni cerah je kang...baru nak rasa sejuk pagi-pagi ni...




Oklah, nak buat report program Kem Menuju Puncak hari tu...bila dah siap baru boleh me'rilek'kan diri sambil ber'fesbuk'...ngeh ngeh ngeh...apa punya cikgu daaa...yang penting kerja semua siap...!!! :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat