Wednesday, May 12, 2010

~ Kalau Dah Nama Lelaki ~


Entri hari ni pasal game...aku bukan minat sangat dengan benda alah ni...tapi incek hubby yang dah lama mengidam...sebelum ni kalau rasa gian nak main, incek hubby berdesup balik umah Mak sebab nak main game abang dia...



Tapi....pasni dah tak payah susah-susah lagi...sebab semalam incek hubby pergi Bentong teman abang dia repair kereta...pastu incek hubby call bagitahu nak beli game terus...aku ok jela...yela sebab duit dia kan...hehe...



So...incek hubby balik dalam pukul 10 lebih malam semalam, incek hubby beli ini...




XBOX 360 ELITE




Pas mandi (tah mandi bersih ke tak), incek hubby terus pasang game tu dengan gelojohnya...sabar jela...aku yang tengah tengok tv terpaksalah bagi laluan...sebab kesian nampak excited sangat...hehe...tapi pasni tak payah berebut tv sebab incek hubby nak beli tv baru khas untuk game dia...bagussss... :) banyak gaklah dapat cd free...aku tanya kenapa tak beli PS3 sebab sebelum ni survey PS3...incek hubby cakap cd mahal sangat...1 cd je sampai beratus ringgit...tapi incek hubby sedikit disappointed lah sebab xbox tak ada cd game God Of War II yang dia gila sangat main...ada pun cuma untuk PS3...sabar jela ye... :)




So malam semalam sempat gaklah aku join main sekali...main game Batman...hehehe...aku memang suka game kanak-kanak ribena camtu...tak payah fikir banyak...incek hubby pun layan je aku main...heheh...sampai tak sedar jam dah dekat pukul 1 am...kelam kabut tutup sebab ada yang tak bangun pergi kerja kang...





*Suka sebab pasni incek hubby akan lebih banyak terperap kat rumah main game... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat