Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI



Hai...hari ni aku saja me'rajin'kan diri untuk buat entri pasal jelajah blog Ben Ashaari...saje nak mem'promosi'kan blog yang tak seberapa ni...manalah tau boleh glamer plak blog aku...hahaha...




Ok...firstly kena kenalkan diri dulu...orang kenal saya dengan nama DIELA...nama penuh RAHSIA ok...hehe...mula berjinak-jinak (cewah) dengan penulisan blog ni pada tahun lepas...tu pun lepas diajak dan diajar oleh member baik (meq)...ikutkan memang agak malaslah nak ber'blogging' ni...sebab dengan kerjaya sebagai cikgu mungkin membataskan untuk sentiasa meng'hapdet' blog...but i try...ni pun sebenarnya banyak lagi yang saya tak tahu pasal blog ni...tau yang basic jela... :)




Blog saya ni lebih berkisarkan tentang perjalanan hidup yang dilalui setiap hari...walaupun kadang-kadang ter'miss' juga untuk hapdet blog, tapi saya cuba untuk tulis entri sekurang-kurangnya 1 entri setiap hari...kira macam diari lah...cuma tak terlalu detail... :)




Masa baru-baru buat blog ni, rasa macam susah nak me'rajin'kan diri untuk sentiasa hapdet blog...tapi bila sesekali menjelajah blog orang lain yang hebat-hebat, rasa nak sangat buat blog ni jadi hebat macam diorang...maybe 1 day...dan mungkin juga akan belajar dari orang lain yang terer buat blog...ada ke sape-sape yang nak ajar saya?? saya budak baru belajar...kalau salah tolong tunjukkan...heheh... :P




Ok...saya dapat tahu tentang blog BEN ASHAARI ni daripada Facebook...daripada page Kelab Blogger...dan dari situ juga saya sentiasa dapat tahu tentang apa-apa cerita terbaru tentang blog BEN ASHAARI...dan saya mula berminat...!!! maybe dari situ juga saya boleh menambahkan kenalan dari ahli blogger yang lain... :)




Anyway, thanx a lot to BEN ASHAARI kerana sudi untuk mem'promote' blog saya ni...

4 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat