Wednesday, August 25, 2010

~ Saje menggatal ~



Hai again.




Camne template baru ni? ok tak? sesaje je tangan ni menggatal nak tukar template lain. bosan la dengan kaler pink.



* Tenang je baca blog camni kan.



Ke korang sakit mata tengok template ni? ala biase-biasekan la ek. lame-lame ok la. bagi chance skitla kat aku.





* Template ni untuk bebudak okla kan.



Aku jeles sebenonye tengok template blog orang lain kemain la lawa. nak buat camne kan. akui jela ko tu buta IT. ye, saya mengaku. haha. 




* Simple dan cute kan.



Aku cari template yang simple je. tak payah susah-susah nak ubah setting segala. tak kuasa aku nak edit balik weh. ye, buat sekian kalinya saya akui yang saya memang pemalas. muahahaha.



Okla, malas nak bebel.




* Saya akui yang saya sebenarnya kekeringan idea. ;D


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat