Tuesday, July 20, 2010

~ Aduhai mata ~

Hai...




Adoiyai. camne nak buat nih. dah tak tahan sangat mata aku ni. tak penah-penah lak die buat perangai tetibe hari ni asik nak terlelap je. jam baru je kul 10 lebih. kul 3 kang baru leh balik. uwaaaa.




Aku try landing kepala atas meja jap tadi. tak sampai seminit leh terlelap. korang dapat bayangkan kan betapa mengantuknye aku. nasib baik takde yang nampak. 




Naik pedih mata aku menahan godaan syaitan ni. kene minum kopi kot. tapi aku tak suka kopi. nak lepak-lepak kat bilik guru kang kaco cikgu-cikgu tu buat keje lak. nak borak, duk sorang-sorang. wallaweiiii.




* Kalo tau baik amik MC je pagi tadi. huhu.



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat