Wednesday, July 21, 2010

~ Pagi yang blur ~


Hai. Morning.





Hari ni aku sambung balik puasa ganti. minggu lepas banyak penyakit yang ganggu. so minggu ni aku pulun abis-abis.




Dah name puasa ni, mulut, hati sume kene la jage ye. aku cuba try test untuk tak ngumpat or kutuk sesape ye (boleh ke?). hehehe. cuaca pagi ni pun best je. sejuk, mendung. malam tadi pun dapat tido nyenyak. ujan lebat plak tu. setelah sekian lame tido kat hall, malam tadi aku start tido dalam bilik balik. best!!





Pepagi ni otak aku slow skitla berfungsi. ayat pun tak best. otak aku dah bekukah? emmm jap jap lagi la ek kita borak. nak bagi otak aku warming up dulu. jangan mare noooo.





* ..................(blur) 



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat