Tuesday, July 27, 2010

~ Mengidamkah aku? ~



Hai again.





Errrr kontroversi ke tajuk entri aku ni? hehe. ohh, jangan ber-syak-wasangka dulu. perut saya masih belum terisi. terisi dengan benda lain yela.





Habis tu, ko mengidamkan ape cik D oii?





Aku nak niiiii.... ;(




* GCB baik punyeeeee... ;D----(air liur berjejehan)
 


Bukan kotaknya ye, tapi isinya. waaaa saya sangat menginginkannya. tapi di sini tiada McD. huh!! sungguh kekampungan tempat ini. adakah sesapa yang sudi membagikan saya ini barang baik punye? saya sudah terliur-liur walaupun cuma melihat kotak ini. waaaa apakah?





Hujung minggu ni family aku dari Kluang nak datang. jadi, wajarkah kalo aku mengirimi mereka dengan seketul barang baik di atas itu? akan basikah? ohhh, bagaimana ini. aku dah tak tahan menanggung sengsara atas keinginan yang membara ini. 




Actually barang baik ni dah lame pun berada di pasaran. tapi sampai laaaa ni aku masih tak dapat-dapat gak merasa. ohh, hinanya diri ini. tak pasal-pasal. abis takkanla aku nak ke KL semata-mata nak dapatkan benda alah ni? aku tak sure paling dekat kat mana. yang aku tau kat Genting Sempah ade la. nak ke sana je dah sejam lebih. ohhhhh, keciwanyaaaa.




Mesti korang gelakkan aku kan. sebab korang sampai dah jemu-jemu mengadap benda tu kan. uhuk. nak buat camne. hambe ni duk kat kampung. paling best pun ade kepsi (KFC) jek. pizza jauh skali. lempeng banyakla. 





Ahhhh, aku tak kira. aku akan nekad mengirimi family aku untuk tapau barang baik tu nanti. biar putih tulang, jangan putih mata. ada kaitan ke? kalo dah sejuk pun, aku leh panaskan balik dalam microwave. ape ade hal? errrr agak-agak 5 bijik cukup tak ek? 





* Nasib baik tak mengidam burger daging gajah. mano nak carikkk??



6 comments:

  1. oohhh itu McD blom di try juga.. padahal hari2 lalu dpn tu, tp susah nk parking..huhu..

    ReplyDelete
  2. hai mama hanim...
    hehe kire okla tiap2 hari lalu depan McD....
    jap lagi pun leh pegi....
    tapi diri ini....uwaaaaaa....
    dahla benda tu limited....
    jgn kempunan sudaaa....huhu

    ;)

    ReplyDelete
  3. ngidam?? hehe.. awk pun sama mcm kite ye belum ade rezeki anak?? kite tgh nk kumpul kwn2 senasib..mana tau bole kongsi tips or doa..

    ReplyDelete
  4. diela..nanti i poskan mcD tu..ehehee

    ReplyDelete
  5. hai aleya...
    ohhh kita senasib ek...uhuk...
    jom2 kita tubuh grup "Wife Kesepian"...
    hahaha boleh gitu??

    ReplyDelete
  6. sue @ pensel cyber...
    ohhhh pelisssss poskan ye....
    nak alamat tak?
    hehehe....
    smpai2 je dh penuh ulat....yeeekkkkk...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat