Monday, July 26, 2010

~ Tak sabar nak tengok cik garam ~

Hai again.





* Credit to google






Kenal tak sape tu? melampaula korang kalo tak kenal. suka die? serius aku memang suka gile dengan lakonan die. lebih-lebih lagi filem action. memang masyuukkk abis. aku start minat dia daripada filem Lara Croft : Tomb Rider tula. sebelum tu pun die dah banyak berlakon cuma aku lebih mencintai die start dari filem tula. wahhh, main cintan ko ek.





Pastu kuar plak iklan pasal filem terbaru die ni. Salt. garam. aku tak pastila same ade die cite pasal garam or minah tu suka makan garam or diorang bergaduh rebutkan garam. haihhh tahla. aku tak bace pun lagi sinopsis die. saje nak buat saspen. filem ni dah pun ditayangkan di pawagam pada 23 Julai 2010 di seluruh negara. eeiii tak sabarnya aku nak tengok. 





Last aku tengok filem lakonan die, Wanted. tengok kat Kluang (kalo tak salah) dengan incek hubby. memang berbaloi-baloi. aku suka betul dengan ekspresi muka dia yang ala-ala slamber tu. seksi dan misteri. aku rase die memang sesuai la dengan cite-cite action berbanding cite jiwang. tahla ek. tu pada pandangan aku la.





Aku penah gak tengok lakonan die dalam Changeling. kisah mengenai sorang ibu yang kehilangan anak lelaki. dan ditemukan dengan budak lelaki yang salah. budak lelaki tu plak didesak oleh pihak polis untuk mengaku si Angelina tu mak die. memang best cite tu. die ber-latar-belakang-kan zaman 50, 60-an. jarang tengok Angie pegang watak camtu. filem yang penuh dengan emosi. sedih, geram, marah, kecewa. dan setakat yang aku telah tengok, lakonan Angie tak pernah mengecewakan. 





* 10 bintang untuk Angelina Jolie!!!   



2 comments:

  1. Assalamualaikum...hai! Nice la blog awak. Mula2 ingat lelaki la sebab guna nickname butang pena. Terima kasih sudi melawat blog saya. Salam perkenalan dari saya. ;p *dah follow dah...;p

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam...
    hai...
    yeke nickname tu macam nama lelaki?
    hehe...tak perasan plak...
    anyway, thanx 4 following me...
    salam perkenalan juga...
    ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat