Wednesday, July 7, 2010

~ Domino's vs Pizza Hut ~

Hai again...




Nak cite pasal makan-makan lak. hari ni aku tak pose. so takpela cite pasal makan. time pose makruh. 




* Credit to Google


Korang suke ke fast food macam Domino's or Pizza Hut ni? aku biase-biase jela. time rase nak makan, makan. tapi kat tempat aku ni memang ko takkan jumpe la benda alah ni. paling hebat pun KFC. name je KL (kuala lipis), tapi habuk pun tarak. so aku jumpa time balik umah mak aku kat Kluang, Johor or pegi jalan-jalan kat KL (kolumpo). 



Bagi aku secara personal la kan. aku lebih suka cik D daripada cik P. kalo korang bandingkan sebelah menyebelah korang akan nampak the different. yang mane lebih isi, yang mane lebih tepung. maybe brand cik D ni kureng skit berbanding cik P dari segi promosi. tapi kadang-kadang yang kurang promosi tu la yang lebih baik.




Nak kate aku syok sendiri tak leh gak. sebab incek hubby pun sependapat dengan aku. kalo dah sependapat tu maknanye betul la tu. sebab kitorang ni susah skit nak same pendapat. ade je yang die bantah pendapat aku. tapi kali ni, same-same angkat ibu jari tangan. sedapla tu. hehe. aku ingat lagi mase aku balik dari lawatan ke KL hari tu aku beli sebijik je. incek hubby bising sebab beli sikit sangat. incek hubby tak berapa suka dengan cik P. die kata makan sikit dah muak. kalo cik D, sebijik tu pun die leh sapu licin. 



Tak taula korang camne. tekak masing-masing tak same. weekend ni nak pegi kolumpo lagi. nak tengok wife abang incek hubby baru bersalin. diorang duk Ampang. so lehla melantak cik D lagi. haihh migrain balikla aku ni kang. 




* Cik D ke, Cik P ke, dua-dua bagi penyakit. ngeeeee. ;P



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2011 Reserved to :: MATA HATI JIWA ::
Design with love by CikBulat